Als werknemer bij CONSTRO kan ik zeggen dat de leidinggevenden zeer vriendelijk zijn en dat ik goed met ze kan opschieten. De carrièremogelijkheden in dit bedrijf zijn uitstekend en haalbaar voor iedereen die er moeite voor doet. Het team is ook heel aangenaam, waardoor het werk vlot verloopt. Ik heb in andere bedrijven gewerkt waar het vaak moeilijk is om met collega’s te communiceren. Maar hier voel ik me op de een of andere manier meer op mijn gemak in de omgang met mijn collega’s. Zoals bij elke baan zijn er voor- en nadelen, maar ik heb nooit psychologische druk ondervonden toen ik hier werkte.



