Når jeg jobber i CONSTRO-bedriften, kan jeg si at veilederne er veldig hyggelige og jeg kommer godt overens med dem. Karrieremulighetene i dette selskapet er utmerkede og oppnåelige for alle som anstrenger seg. Teamet er også veldig hyggelige, noe som gjør at arbeidet går greit. Jeg har jobbet i andre selskaper hvor det ofte er vanskelig å kommunisere med folk. Men jeg føler meg på en eller annen måte mer komfortabel når jeg samhandler med kollegene mine her. Som enhver jobb er det fordeler og ulemper, men jeg har aldri opplevd psykisk press når jeg jobber her.



